تور چین

گردشگری

تور چین

گردشگری

روستای فریزی در مشهد


 

 

یکی از دیدنی های زیبا در مشهد , روستای فریزی در جنوب غربی این شهر در دره های بینادلو میباشد که حدودا 64 کیلومتری تا مشهد فاصله دارد.این روستا در 60 کیلومتری جنوب غربی مشهد و 18 کیلومتری جنوب شهر گلبهار در سرسبزترین دره های بینالود در کوه های اطراف مشهد ، واقع شده که بافت قدیمی این روستا در گذر زمان حفظ شده و از لحاظ ساختاری بسیار شبیه روستای دیدنی کنگ مشهد و  شهر تاریخی ماسوله می باشد. طبیعتی زیبا و بکر و آب و هوایی تمیز و سرشار از اکسیژن و آبهایی خوش طعم و گوارا و همچنین مردمانی خونگرم و بانشاط و مهمان نواز از ویژگیها و شاخصه های اصلی این روستا در تور مشهد می باشد.

تور مشهد 96

 

 

 

بازار شارستان کیش


 

بازار شارستان کیش توسط شرکت پیمانکاری یوموبوس کیش واقع در شهرک صدف به مدیر عاملی آقای سید علی سیدی در زمینی به مساحت 3052/50 متر مربع انجام و در آبان ماه سال1391 به بهره برداری رسید.این مجموعه در 3 طبقه احداث و دارای 166 غرفه خدماتی با متراژهای 11 تا 170 متر مربع می باشد که به عنوان اولین و تنها مجموعه خدماتی در جزیره کیش دارای 2 طبقه پارکینگ اختصاصی سرپوشیده به تعداد کلیه واحدهای مجتمع می باشد.این بازار بیشتر فعالیتش در زمینه خدمات الکترونیک و اینترنت می باشد که گردشگران تور کیش اگر در این  زمینه خدماتی و یا نیاز هایی داشته باشند می توانند سری هم به این بازار بزنند .

تور لحظه آخری کیش

تور کیش از تبریز

 

 

جزیره هندورابی کیش


 

جزیره هندورابی از توابع بخش کیش شهرستان بندر لنگه استان هرمزگان واقع در جنوب ایران می‌باشد که 22.8 کیلومتر مربع مساحت دارد در حد فاصل بین دو جزیره کیش و لاوان و در فاصله 325 کیلومتری بندر عباس  قرار گرفته‌ است. این جزیره سرزمینی هموار و تقریباً بدون عارضه طبیعی است. بلندترین نقطه آن بیست و نه متر و بزرگترین قطر آن هفت و نیم کیلومتر است. این جزیره از یک رشته ارتفاعات کوتاه پوشیده است و کرانه های آن با شیب ملایمی به دریا منتهی می شوند. مجاورت با دریا، اغلب موجب بالا رفتن میزان باران و رطوبت میشود. 

محیط زیست جزیره به دلیل بسته بودن آن محدود است و موجوداتی از قبیل انواع پرندگان کوچک، پرندگان مهاجری نظیر باز و شاهین و انواع کمی از خزندگان و موش صحرایی در آنجا یافت می شود. منابع تأمین آب جزیره بسیار محدود و کم است و آب مصرفی آن از طریق چاه یا آب انبار تأمین میشود. این جزیره از نظر سیاحت و ایرانگردی از زیر مجموعه های کیش است که با توجه به امکانات و استعداد طبیعی جزیره از نظر آب، خاک، هوا و شرایط خاص تجاری جزیره کیش متاسفانه توجه مناسب به بهبود وضعیت گردشگری در این جزیره نمی شود.جزیره هندورابی جزیره ای ساکت، آرام و تقریبا خالی از سکنه با ساحلی زیبا، شنی و تخته سنگهای رویایی محلی مناسب جهت آرامش و تفریح و شنا در ساحل آن و گرفتن حمام  آفتاب برای مسافران تور کیش است.

تور کیش پاییز 96

تور کیش تعطیلات پاییز 96

 

هتل شایگان کیش


 

هتل 5 ستاره شایگان در 6 طبقه و 140 باب اتاق, سوئیت و ویلا در اواخر سال 1381 بنا گردیده است و دسترسی پیاده 2 تا 5 دقیقه ای به بازارهای پانیذ, مرکز تجاری , هایپر مارکت, پردیس 1 و 2 , ساحل, اسکله و بانک ها موقعیت هتل را در جایگاه ویژه ای قرار داده است.این هتل دارای 140 باب اتاق، سوئیت، ویلای لوکس و آپارتمان ویژه بوده که هرکدام دارای رنگ بندی متنوع و امکانات کامل اقامتی و رفاهی هستند.رستوران هتل بعنوان رستوران اصلی هتل واقع در طبقه همکف هتل با ظرفیت 250 نفر و ارائه انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و دریایی بهمراه موسیقی زنده از ساعت 7 الی 9:30 جهت صرف صبحانه, 13 الی 15 صرف ناهار و 20:30 الی 23:30 صرف شام منتظر میزبانی از مسافران تور کیش می باشد.چایخانه سنتی صبا واقع در محوطه زیبای هتل با ارائه نان و کباب داغ، دیزی، آش رشته و سایر غذاهای محلی ایرانی را همراه با چای، قلیان و انواع دیگر نوشیدنی های سرد و گرم از ساعت 14 الی 2 بامداد آماده خدمت رسانی در تور کیش مهر 96 می باشد.

تور کیش تعطیلات مهر 96

 

هتل شایگان کیش

 

هتل شایگان کیش

 

کشتی داما کیش


 

 

کشتی داما کشتی باربری سنگالی می باشد که درعمق 33 متری آب‌های جنوب شرقی کیش به گل نشسته است . این کشتی در یکی از شب‌های پاییزی سال 1384 به دلیل آبگرفتگی موتورخانه، اعلام وضعیت بحرانی نمود اما از درخواست کمک خودداری کرد و صبح روز بعد به علت نامعلومی غرق شد.این کشتی اکنون پس ازگذشت مدت کوتاهی که دراعماق آبهای جزیره کیش آرمیده ، به زیستگاهی مصنوعی جهت آبزیان و همچنین سایت جدیدی برای غواصی تبدیل شده است.
غواصی در اطراف این مغروق که درفاصله 4 مایلی ازجزیره به پهلوی راست خود قرار دارد، نیاز به مهارت خاصی نداشته اما جهت ورود به بدنه کشتی، فراگرفتن دوره تخصصی کشتی‌های غرق شده لازم است که مکان مناسبی نیز جهت آموزش دوره تخصصی غواصی می باشد.ورود به بدنه کشتی از پنجره کابین فرماندهی امکان پذیر بوده و عبور از راهروی پشتی کابین فرماندهی و ورود از طریق در آن ، آشپزخانه و خوابگاه را جلوی دید مسافران تور کیش قرار می دهد.پروانه کشتی نیز مکان مناسبی جهت عکاسی است که در عمق 30 متری واقع شده است.از آبزیان این منطقه می‌توان به خفاش ماهیان ، باراکود ، انواع سنگسر،سرخو و نیز اژدر ماهی اشاره داشت .

تور کیش تابستان 96

تور کیش از تهران