تور چین

گردشگری

تور چین

گردشگری

روستای گلستان در مشهد

 

روستای گلستان واقع در ۵ کیلومتری مشهد، دارای مناظر کوهستانی و باغات میوه با دره‌های سرسبز که به رغم وجود این مواهب طبیعی از جمله بند گلستان، وجود آستان مقدسه امام‌زادگان یاسر و ناصر به اهمیت گردشگری آن در تور مشهد تابستان 94 افزوده است. روستای حصار گلستان یکی از روستاهای خوش آب و هوا در جنوب غرب مشهد و در حوالی شهر طرقبه واقع شده است.جمعیت این روستا در حدود۳۰۰۰ نفر و جمعیت غالب آن را جوانان تشکیل میدهند. این روستا به سبب داشتن آب و هوای دلنشین،رودخانه های خروشان، و نزدیکی با شهر مشهد روزهای تعطیل پذیرای جمعیت زیادی برای گذراندن اوقاتی خوش در دامن طبیعت برای مسافرین تور مشهد تعطیلات عید فطر 94 می باشد.داشتن سیستم گازکشی منازل,تلفن, پست بانک , مخابرات مستقل, کتابخانه , مسجد وحسینیه بزرگ و ... از امتیازات این روستا محسوب میشود. از جاهای دیدنی این روستا درتور مشهد تعطیلات تیر 94 میتوان به معماری بکار رفته در حسینیه،رودخانه ها و مناطق بکر طبیعت اشاره کرد. از غذاهای سنتی این روستا میتوان به انواع اشکنه مخصوصاً اشکنه ماست،بلغورو... اشاره کرد. سوغات روستا هم انواع خشکبار مخصوصاً آلو خشک ، انواع میوه مثل گیلاس, هلو  گندم , جو و.... می باشد.

 

 

 

 

هتل شهریار مشهد

هتل شهریار مشهد

هتل شهریار مشهد

هتل شهریار مشهد هتلی 2 ستاره می باشد که در فاصله 5 دقیقه ای از حرم مطهر واقع شده است. بازار رضا که یکی از بازارهای اصلی مشهد برای خرید و تهیه سوغات به حساب می آید 6 دقیقه با هتل شهریار فاصله دارد که برای مسافرین تور مشهد تابستان 94 بسیار مناسب است. این هتل دو ستاره از امکانات ویژه ای برای خدمات رسانی به میهمانان تور مشهد برخوردار است که برای نمونه میتوان به امکاناتی نظیر لابی با ظرفیت 150 نفر، نمازخانه، کافی نت، فست فود و رستوران و کافی شاپ با ظرفیت 150 نفر اشاره کرد. رستوران، کافی شاپ و فست فود این هتل با انوع نوشیدنی های سرد و گرم در تمام ساعات شبانه روز برای میهمانان تور مشهد تیر 94 آماده خدمات رسانی است. هتل شهریار مشهد در فضای لابی و اتاق های خود اینترنت وای فای رایگان را در اختیار میهمانان تور مشهد تعطیلات عید فطر 94  قرار  می دهد.

آدرس : مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا 8، پشت هتل تهران

هتل شهریار مشهد

هتل شهریار مشهد

هتل شهریار مشهد

هتل شهریار مشهد

 


مجموعه ورزشی مریم کیش

 

مجموعه ورزشی مریم کیش

بعد از انقلاب اسلامی در ایران مجموعه ورزشی مریم کیش دارای بزرگترین سالن بولینگ می باشد، که دارای مجهزترین وسایل سرگرمی و بازی می باشد که برای بازی حرفه ای بولینگ 16 خط استاندارد دارد. در کنار این مجموعه بسیار عالی بولینگ یک سالن برای بازی عجایب , بازی کامپیوتری و یک سالن بزرگ دیگر برای بیلیارد که از 25 میز اسنوکر و بیلیارد تشکیل شده می باشد. مجموعه ورزشی مریم کیش سالن بزرگ و وسیعی برای بدن سازی خانمها و آقایان در تور کیش تیر 94 اختصاص داده که وسایل مجهز و پیشرفته بدن سازی دارد. مجموعه ورزشی مریم کیش مجلل ترین و زیبا ترین رستوران را دارد که در هنگام استراحت از غذاهای متنوع و لذیذ رستوران می توانید استفاده نمایید و آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران تور کیش تعطیلات تابستان 94 می باشد.


مرکز تجاری کیش

 

مرکز تجاری کیش


مرکز تجاری کیش دارای چهار صد واحد تجاری می باشد که این مرکز تجاری دارای رستوران گردان و چند کافی شاپ می باشد که بزرگترین مرکز تجاری و بازار جزیره کیش می باشد . مرکز تجاری کیش دارای واحد های بزرگ و شیک دارد که انواع کیف و کفش و ساعت , لوازم بهداشتی و آرایشی , پوشاک , لوازم و وسایل صوتی و تصویری , مواد غذایی و خوراکی , آژانس مسافرتی , آژانس املاک و چند فست فود و کافی شاپ می باشد. مسافرین تور کیش تیر 94 اکثرا از بازدید کنندگان اصلی این مرکز تجاری می باشند . نورپردازی و طراحی این مرکز تجاری مسافران و گردشگران زیادی را در تور کیش تعطیلات تابستان 94 به خود جذب می کنند. این مرکز تجاری کیش با متنوع بودن فروشگاه های و مغازه ها مایحتاج خود را می توانید خریداری نمایید. در مرکز تجاری برندهای معروف و مارک های خارجی نیز وجود دارد. در هر شب ساعت 22 شب برنامه ویژه قرعه کشی و با اهداء جوایز به برندگان جوائز ویژه ای به مسافران تور کیش اهداء می شود.

مرکز تجاری کیش

پاراسل و تیوپ سواری در جزیره کیش

پاراسل و تیوپ سواری در جزیره کیش

در تور کیش یکی از تفریحات  آبی بویژه برای جوانان، چتر بازی بر فراز دریا یا همان چتر پاراسل است. این ورزش هیجان انگیز آبی بدین گونه است که گردشگران تور کیش هتل داریوش تیر 94 سوار چتر پارسل شده و توسط یک طناب به طول حدود 150 متر توسط یک  قایق با سرعت نسبتا زیاد بر روی دریا کشیده می شوند.دیدن سواحل و نمای زیبای جزیره کیشٰ، زیر آسمان آبی و روی آب های نیلگون در ارتفاع  50 تا 60 متری لذت و آرامشی وصف ناپذیر را به مسافرین تور کیش هتل داریوش تابستان 94 می دهد.

 

پاراسل و تیوپ سواری در جزیره کیش

 

پاراسل و تیوپ سواری در جزیره کیش