تور چین

گردشگری

تور چین

گردشگری

مراکز خرید معروف دبی

مراکز خرید معروف دبی

 

 

مرکز خرید سیتی سنتر یکی از بزرگترین مراکز خرید دبی واقع در خیابان القرهود مقابل باشگاه گلف خور است که دارای یازده سالن سینما،مرکز بازی کودکان , سرزمین جادویی کودکان و فروشگاه بزرگ هایپر مارکت کارفور نیز می باشد.در تور لحظه آخری دبی حتما از اینجا خرید کنید.این مرکز خرید در زمینی به مساحت سیصد و هفتاد هزار مترمربع ساخته شده است و همچنین دارای سیزده رستوران ، کافی شاپ و سیصد فروشگاه برای سهولت مسافران تور دبی است.سه طبقه این مرکز، فروشگاه است و طبقه ی همکف آن پارکینگ می باشد.در قسمتی از این طبقه لوازم الکترونیکی شامل انواع وسایل بازی از قبیل جدیدترین بازیهای کامپیوتری و ویدیوئی را برای کودکان در تور دبی ارائه می دهد.قسمت عرضه کننده فست فود به شکل یک میدان بزرگ در این مرکز واقع شده است.در مجاور این مرکز خرید ، هتل سافیتل و ساختمان اداری یازده طبقه نیز واقع شده است.ساعت کار این مرکز خرید برای بازدید کنندگان تور دبی از ساعت 10 صبح تا 10 شب و جمعه ها از ساعت 2 بعداز ظهر تا 10 شب می باشد. 

 

 

مرکز خرید دبی مال یکی از بزرگترین و زیبا ترین و بی نظیر ترین مراکز خرید در خاورمیانه است که بسیار با شکوه است و به عنوان بخشی از پروژه گرانقیمت برج خلیفه در دبی به حساب می آید. این برج مرتفع ترین برج جهان است و این مرکز خرید هم ۱۲۵۰ واحد فروشگاهی دارد تا بتواند تمام سلایق را برای گردشگران در تور دبی 94 در برگیرد. این مرکز خرید در سال 2008 رونمایی شده و همچنان با قدرت به فعالیت خود ادامه می دهد.از جمله چیزهایی که می توانید در دبی مال در تور دبی ببینید، فواره های آبی، بازار طلای دبی, آکواریوم های بزرگ، شهر بازی برای بچه ها و سالن غذاخوری بین المللی است . پارکینگ دبی مال ۱۴ هزار اتومبیل را می تواند در خود جای دهد پس نگران اتومبیل خود در سفر تور دبی نباشید. اگر هنگام ناهار یا شام هنوز درگیر خرید بودید می توانید از رستوران ها و کافی شاپ های این مرکز برای تجدید روحیه و تجدید قوا استفاده کنید. از این ۱۶۰ رستوران که در این مکان وجود دارد ۳۰۰۰ مهمان در تور دبی می توانند استفاده کنند.

 

 

 

 

 

بازار مدینه الجمیرا بازاری جذاب، رنگارنگ با معماری سنتی، محوطه و رستوران های سرباز در کنار دریاچه در جمیرای ساحلی قرار دارد. این بازار مکان عرضه ساخته های دستی و هنر های دست ساز است که از بهترین مراکز خرید دبی از نظر گردشگران تور لحظه آخری دبی میباشد.اجناس معمولا سنتی است و از بدلیجات و سنگ های قیمتی تزیینی تا لباس های حریر عربی، فرش و گلیم و تابلوهای کار دست و تقریبا چیزهای نایاب و صنایع دستی و اجناس تک را در تور دبی می توان آنجا یافت. سراسر این بازار بوی آکنده از بوی عطرها و عودهای عربی است و معماری این بنا نیز کاملا عربی می باشد.برای مسافران تور دبی این مرکز خرید دبی کمی شبیه به بازارهای سنتی قدیمی ایرانی است. مغازه ها همه در فضای دالان مانندی بصورت جلو باز قرار دارند و کف این دالان پوشیده از سنگ فرش های سنتی عربی است. در تور دبی حتما از این بازار دیدن کنید.

 

مناطق گردشگری دبی

مناطق گردشگری دبی

 

 

مرکز فرهنگی شیخ محمد دبی یکی از مراکز دیدنی دبی محسوب می شود که در سال ۱۹۸۸ در برج بین المللی wind در مرکز Bastakia تاسیس شده و از بازدیدکنندگان تور دبی و مردم محلی دعوت می نماید تا از طریق برنامه های گوناگون این مرکز  با فرهنگ های محلی ،آداب و رسوم و مذهب بیشتر آشنا شوند. در تور دبی تعطیلات پاییز 94 حتما از این مرکز دیدن کنید. در این مرکز برنامه های گوناگونی همچون  تورهای گردشگری، تور مسجد گردی، تور منطقه Bastakia، کلاس های آموزشی و برنامه های مخصوص دانش آموزان و بزرگسالان در تور دبی ارائه می شود. دبی یکی از شهرهای دنیا است که مردم آن جا با فرهنگ و ملیت های مختلفی زندگی می کنند. هدف این مرکز، آمورش تفاوت بین این فرهنگ ها و ملیت ها و هم چنین برداشتن موانع بین آن ها و بالا بردن سطح دانش و آگاهی مسافران تور دبی درباره  آدب و رسوم و فرهنگ محلی می باشد. 

 

 

 

 

یکی از پارک های معروف دبی که ایرانی های مقیم دبی به آن علاقه نشان می دهند  پارک الوصل دبی است. هر چند پارک الوصل از محوطه ای وسیع برخوردار نیست اما یکی از پارک هایی است که بچه ها به آن علاقه زیادی در تور دبی دی 94 دارند. ساعت کاری این پارک ۲۴ ساعته نیست. برای استفاده و بهره مندی از فضای سبز این پارک می توانید همه روزه در تور دبی از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب به این مکان بروید. البته روزهای تعطیل تا ساعت یک و سی دقیقه شب پارک باز می باشد آماده پذیرایی از مسافران تور دبی می باشد.برای ورود به این پارک نیازی نیست ورودی بپردازید و استفاده از مکان کاملا رایگان است اما رعایت قوانین و ظوابط بسیار مهم می باشد. در ختان نخل اطراف این پارک بر زیبایی آن افزوده اند و به طور کلی پارک الوصل را با انبوه درختان نخل می شناسند.

 

 

 

منطقه بستکیه نام محله‌ای بسیار قدیمی و تاریخی در دبی و امارات متحده عربی  است که بنای این محله توسط ایرانیان مهاجر ازشهرستان بستک در استان هرمزگان ساخته شده است.در تور دبی زمستان 94 حتما از این منطقه دیدن کنید.  محله قدیمی بستکیه در مجاور دبی در منطقه بردبی و در خیابان فهیدی قرار دارد. خانه هایی با معماری قدیمی، کوچه های باریک و بادگیرهای مرتفع، نشان دهنده زندگی مردم قدیمی دبی است . از این بادگیر ها برای خنک کردن منازل استفاده می شده است. حکومت دبی اکنون در حال مرمت این محله می باشد تا از آن بعنوان یک دهکده توریستی تور دبی استفاده نماید . این منطقهای دیدنی که با الهام از شهرهای سنتی عربی و ایرانی طراحی شده فضایی آرام, مجلل و دیدنی برای توریست های تور دبی فراهم کرده است. در این فضاء چند هتل مجلل, چندین رستوران لوکس در سطح بین المللی, سالن کنفرانس و آمفی تئاتر در مجموعه ای زیبا و با معماری بی نظیر کنار هم قرار گرفته اند. بازار مدینه الجمیرا با تلفیقی از معماری بازارهای سنتی ایرانی و عربی ساخته شده است که از دیگر جاذبه های این مجموعه و مورد توجه گردشگران تور دبی برای خرید اجناس لوکس و با کیفیت می باشد. پیاده روی بین کوچه ها و حرکت با قایق های عبره در آبراه ها به خصوصی در شب در این منطقه برای مسافران تور دبی بسیار خاطره انگیز باشد.

 


هتلهای پنج ستاره معروف دبی

هتلهای پنج ستاره معروف دبی

 

هتل پارک هایت دبی هتلی ساحلی و لوکس، سمبلی از ظرافت و برازندگی است.رستوران این هتل با غذاهایی از سراسر جهان و انواع نوشیدنی آماده‌ی پذیرایی از مهمانان تور دبی هستند و تجربه های به یاد ماندنی برای مهمانان تور دبی آذر 94 فراهم می‏کنند. امکانات اداری بسیار مدرن که با تسهیلات تفریحی بی‏نظیر کامل شده‏ اند، هتل را به اقامت‌گاهی ایده‌آل برای مهمانان کاری تور دبی و تفریحی بدل کرده‏ اند.این هتل شیک در قلب دبی، در منطقه ه‏ای پر جنب و جوش در کنار باشگاه معروف قایقرانی و گلف کریک دبی (Dubai Creek Golf And Yacht Club) واقع شده است و در تقاطع چندین خیابان اصلی قرار گرفته است طوری‌ که دسترسی مهمانان تور دبی را به مراکز خرید درجه یک، مناطق تجاری اصلی، پارک‏ها، رستوران و مراکز بانکداری میسر می‏سازد.اتاق‏ها بسیار شیک و باسلیقه چیده شده اند و و بر رود دبی (خور دبی) مشرف‏ می باشند.

 

 

 

هتل ریکسوس پالم دبی

 

هتل ریکسوس پالم دبی یکی از هتلهای زیبا و مجلل در منطقه پالم جمیرا دبی با طراحی های خیره کننده است که تحت مدیریت شرکت هتل های بین المللی ریکسوس ساخته واداره می شود.هتل ریکسوس پالم دبی در زمینی به مساحت 75000متر مربع در جزیره نخل و حلال پالم واقع شده است .در تور دبی تعطیلات آذر 94 حتما در این هتل اقامت داشته باشید. آرامش مثال زدنی و چشم انداز هتل ریکسوس پالم بهمراه تکنولوژیهای نوین هتلداری گروه ریکسوس هتل ریکسوس پالم را به یکی از زیباترین ومجلل ترین هتل های امارات وامیر نشین دبی تبدیل کرده است.فاصله هتل ریکسوس پالم دبی تا فرودگاه بین المللی دبی تنها چهل دقیقه و تا مراکز خرید دبی بیست دقیقه است.بدون شک از رزرو هتل لوکس و مجلل ریکسوس دبی بعنوان یکی از بهترین اقامتهای خود در تور دبی یاد خواهید کرد .اتاقهای هتل ریکسوس دبی شامل انواع اتاقهای استاندارد و سوپریور سوئیتهای مجلل و زیباست که در مجموع دویست وسی ویک اتاق و سوئیت را تشکیل می دهد.متراژهای اتاق بسیار متنوع وبزرگتر از استاندارد هتلداریست که با فضایی بزرگ و تختهای شاهانه با دکوراسیون عربی و غربی تزئین شده که با هر سلیقه ای در تور دبی سازگار می باشد.امکانات هتل ریکسوس دبی بسیار متنوع و دارای فضایی مجلل وخیره کننده نزد توریستهای تور دبی می باشد.فعالیتهای ورزشی روزانه مانند بازی والیبال ساحلی با ملیتهای دیگر هر روز توسط مسئولین هتل برگزار می گردد.والبال ساحلی ، بدمینتون ، تنیس ، جت اسکی ، ماشینهای ساحای ، اسکی روی آب ، سالن بدنسازی و ........از امکانات ورزشی هتل ریکسوس برای مسافران تور دبی به حساب می آید.

 

هتل ریکسوس پالم دبی

 

 

هتل سامایا دبی دیره هتلی ۵ ستاره در دبی است که در منطقه ی دیره واقع شده و به مراکز تجاری متعددی نظیر مرکز بین المللی پول دوبی، بازارهای سنتی، بازارهای خرید مدرن نزدیک می باشد.این هتل به طور کلی در نزدیکی مراکز اداری مهم و مراکز تجاری قرار گرفته است. از ویژگی های مهم هتل سامایا برای مسافران تور دبی پاییز 94 این است که مشرف به آبنمای مشهور دبی می باشد. فاصله ی این هتل تا فرودگاه بین المللی چند دقیقه بیشتر نیست و این از جمله امتیازات هتل در تور دبیمی باشد.هتل سامایا از نظر خدمات و امکانات در رتبه ی خوبی واقع شده است. در هتل می توانید از سالن ضیافت و جشن برای برگزاری مراسمات خود در تور دبی استفاده کنید. در هتل رستوران هایی دایر است که می توانید انواع خوراکی ها را در منوی آنها مشاهده کنید.همچنین اثاثیه های اتاق مدرن هستند و به امکاناتی از قبیل حمام مرمری , لباسشویی , اتوکشی , خشکشویی برای سهولت گردشگران تور دبی مجهز هستند.

 

 

 

تفریحات معروف کیش

تفریحات معروف کیش

 

 

اسب سواری در جزیره کیش از جمله ورزش هایی است که علاوه بر تاثیر آن در سلامت جسمانی، به سوارکاران در تور کیش آرامش می دهد و باعث تمدد اعصاب و راحتی فکر مسافران تور کیش می شود. باشگاه سوارکاری کیش در شمال جزیره کیش (جنب ورزشگاه المپیک) در سال 1372 برای برگزاری مسابقات بین المللی خلیج فارس تاسیس شد و تا سال 1374 وضعیت محوطه سازی، ساخت مانژها و اصطبل های آن به کیفیت قابل قبولی رسید.در حال حاضر، ساخت پیست کورس، احداث قسمتی از مانژ صحرایی برای گشت آزاد در تور کیش، فضای سبز و ساخت جایگاه های لازم سبب شده است که این باشگاه قابلیت میزبانی مسابقات اسب دوانی کشوری را برای گردشگران تور کیش داشته باشد.باشگاه سوارکاری کیش هم اکنون بیش از 50 رأس اسب از نژادهای تربرد، دوخون، درهشوی و عرب در اختیار دارد که فعال بودن درمانگاه دامپزشکی و مشغول به کار بودن نیروی انسانی متخصص در آن، مراقبت های علمی از اسب را ممکن کرده است.

 

اسب سواری در کیش

 

 

اسکوترهای برقی همان دوچرخه یا موتورهای کوچک برقی هستند که مسافران تور کیش می توانند با آن در جاده مخصوص دوچرخه سواری به دیدن زیبایی های جزیره کیش بروند و اوقات خوشی را در تور کیش تجربه کنند. نیروی محرکه اسکوترها از باطری تأمین شده و چنانچه کامل شارژ شده باشند تا یک ساعت یا بیشتر می توانید در تور کیش با آنها به گشت و گذار بپردازید. علاقه مندان تور کیش می توانند در مراکز تفریحی جزیره کیش از جمله اسکله تفریحی و پارک ساحلی مرجان از ایستگاه های ویژه اسکوتر برقی را اجاره نمایند.

شرایط استفاده و قرارداد اجاره اسکوتر برقی برای مسافران تور کیش :

- داشتن حداقل 15 سال تمام برای تکمیل فرم قرارداد اجاره و قبول مفاد آن.
- به همراه داشتن کارت شناسایی معتبر و پرداخت 50 هزارتومان ودیعه جهت ضمانت سلامت دستگاه.
- استفاده از وسایل ایمنی (کلاه ایمنی) توسط مسافران تور کیش .
- دستگاه اسکوتر فقط جهت تردد در جاد مخصوص دوچرخه می باشد. لذا جداً از رفتن به درون معابر پیاده و سواره رو و همچنین جاده های خاکی خودداری فرمایید. در صورت مشاهده هرگونه تخلف ضمن بازپسگیری دستگاه، اجاره کننده ملزم به پرداخت وجه 50هزارتومن جریمه نیز خواهد شد.
- خسارت وارده به دستگاه که ناشی از بی احتیاطی و عدم استفاده صحیح و تردد در مسیرهایی غیر از جاده مخصوص دوچرخه باشد به عهده اجاره کننده در تور کیش می باشد.

 

مراکز خرید معروف کیش

مراکز خرید معروف کیش

 

 

 

بازار بین المللی پردیس یک واقع در جزیره کیش، بین خیابان فردوسی وبلوار رازی درزمینی به مساحت تقریبی 19854 مترمربع و  زیربنای حدود 12500متر مربع درسال 1370 با 228 واحدتجاری و اداری راه اندازی و فعالیت خود را آغاز نموده است.غرفه داران بازاربین المللی پردیس یک با حفظ شعارمشتری مداری کالاهای مورد تقاضای مشتریان محترم را در تور کیش با رعایت کامل حرمت خریداران عزیز به مسافران تور کیش ارائه می نمایند.دربازارپردیس یک نمایندگی های معتبری وجوددارند که با قیمت نازل اقلام خودرا ارائه می نمایند .مطمئن باشید که در تور کیش از این بازار و اجناسی که در آنجا پیدا می‌کنید، راضی خواهید بود و دست خالی از آن بیرون نخواهید آمد. اجناسی که در این بازار به فروش می‌رسد، قیمتهایی متوسط دارند و اغلب با کیفیت بالا هستند.
این بازار در مجاورت بازارچه فجر و بازار پردیس ۲ و در نزدیکی هتلهای پارمیس و داریوش و ارم قرار دارد. در تور کیش به این بازار بروید و از خرید کردن و گشت و گذار در آن لذت ببرید.اقلام عمده قابل ارائه دربازاربین المللی پردیس یک برای خرید مسافران تور کیش عبارتند از :
انواع مختلف پوشاک , وسایل صوتی وتصویری , انواع تلفنهای همراه وانواع کیف وکفش , انواع ساعت های معروف ومارک دار, مکمل های غذائی , سیستمهای کامپیوتری , تعمیرات موبایل و...

 

 

بازار بین المللی پردیس 2، تابستان سال 1375 در زمینی به مساحت 20.000 مترمربع شروع به ساخت شد و بعد از 2 سال تلاش بی وقفه کارگران زحمت کش و مهندسان در گرمایی داغ، در مرکز جزیره زیبای کیش ساخته شد. بازار پردیس که از نظر نوع معماری و مصالح به کار رفته در آن در منطقه بی نظیر است، در چهار طبقه با 230 غرفه تجاری و 10 واحد اداری به متراژ حدود 24.000 متر مربع احداث گردید و برای آسایش مسافران تور کیش و گردشگران تور کیش از لحاظ رفت و آمد و انتقال کالاهای تجاری، مجهز به 8 دستگاه پله برقی و 7 دستگاه آسانسور و 2 دستگاه آسانسور شیشه ای داخل سالن می باشد.موقعیت استثنایی و محیط زیبای داخل بازار موجب حضور اکثر نمایندگی های معتبر خارجی (لوازم خانگی. کفش .پوشاک. عطریات. لوازم بهداشتی و آرایشی و ...) شده و به جرات می توان ادعا نمود که مورد توجه بیشتر مسافران تور کیش برای خرید و یا بازدید قرار می گیرد.برای رفاه حال مسافران عزیز تور کیش ترتیبی اتخاذ شده که با بکارگیری مجموعه از کافی شاپ ها و رستوران های متنوع با ارائه انواع غذاهای سرد و گرم نیاز مسافران تور کیش از هر نظر تامین و رضایت آنان جلب شود.بازار پردیس دو با ایجاد فضاهای سبز مناسب که با انواع گیاهان طبیعی پوشش داده شده و با وجود نخل های زیبا و برافراشته محیطی دلنشین و جذاب ایجاد نموده تا مسافران تور کیش ضمن خرید اجناس و کالاهای متنوع احساس یکنواختی و خستگی ننمایند و هر شب برای ایجاد محیطی شاد برای آنان در تور کیش با پخش موزیک زنده مراسم قرعه کشی را با اهداء جوایز نفیس و ارزنده اجرا می نماید.