تور چین

گردشگری

تور چین

گردشگری

ساحل نان استاپ استانبول


 

ساحل نان استاپ استانبول

 

ساحل نان استاپ استانبول ترکیه از سواحل فوق العاده و از بهترین سواحل این شهر توریستی است. همانطور که از نام آن پیداست در ساحل نان استاپ فعالیت های ورزشی و تفریحی به صورت نان استاپ و بدون توقف ادامه دارد. این ساحل مخصوص افراد پر انرژی است که می خواهند انرژی خود را تخلیه کنند. مسافران پر انرژی تور ترکیه که نمیدانند استانبول چگونه این انرژی را تخلیه کنند اگر به ساحل نان استاپ استانبول بروند با ورزش های نان استاپ این ساحل مثل والیبال ساحلی , تنیس  استانبول , جت اسکی , قایق سواری استانبول با قایق های پدالی و... می توانند تمام انرژی خود را خالی کنند و از این تفریح سالم نهایت لذت را ببرند. علاوه بر این در ساحل نان استاپ استانبول ترکیه برنامه هایی مثل مهمانی های ساحلی و کنسرت زنده و... برگزار می شود. این ساحل دارای یک رستوران بی نظیر با تراس ساحلی ای که چشم انداز بسیار زیبا و فوق العاده ای دارد نیز می باشد. به مسافران تور ترکیه پیشنهاد می کنم که اگر می خواهند به استانبول سفر کنند به هیچ وجه لذت تفریحات نان استاپ و فوق العاده پر هیجان  ساحل نان استاپ این شهر را از دست ندهند. دیدنیهای استانبول

کلیسای سیسترن استانبول

 

کلیسای سیسترن استانبول

کلیسای سیسترن یا همان قصر سانکن ترکیه استانبول یک کلیسای بسیار بزرگ است که سازه آن 140 در 70 متر می باشد. علاوه بر این هنوز در راهروهای چوبی این کلیسای عظیم چند استانبول فوت آب جاری می باشد. کلیسای سیسترن ترکیه رستورانهای استانبول دارای 3355 ستون است و سقف آن شبیه استانبول همین بنا را در بالا نگه داشته است که منظره فوق العده زیبایی را بوجود اورده که بسیار جلب توجه می کند. به مسافران تور ترکیه پیشنهاد می کنم که دیدن از کلیسای سیسترن استانبول را از دست استانبول ندهند.

 

کلیسای سیسترن استانبول

 

رستوران زوما استانبول


 

رستوران زوما استانبول

 

رستوران زوما استانبول ترکیه از رستوران های ژاپنی این شهر است و در لیست بهترین رستوران های ترکیه قرار دارد. این رستوران شعبه های دیگری در شهرهایی چون هنگ کنگ و لندن و... نیز دارد. استانبول مسافران تور ترکیه اگر علاقه مند به غذاهای ژاپنی باشند می توانند به رستوران زوما بروند و غذای دلخواه خود را نوش جان کنند. استانبول  این رستوران سنتی استانبول دارای دکوراسیون فوق العاده ای است و در بارانداز یک ساختمان دو طبقه قرار گرفته است. رستوران زوما چشم انداز بی نظیری از تنگه بسفر دارد که گردشگران تور ترکیه در این رستوران علاوه بر میل کردن غذاهای لذیذ  آن می توانند از دیدن منظره زیبای تنگه بسفر نهایت لذت را ببرند. رستورانهای استانبول

 

تور ترکیه رستوران زوما استانبول

 

رستوران گالاتا استانبول


 

رستوران گالاتا استانبول

 

رستوران گالاتا ترکیه از بهترین رستورانهای استانبول است رتبه اول را در بین رستورانهای برتر این شهر را دارد. بنابراین گردشگران عزیز تور ترکیه که قصد سفر به استانبول را دارند می توانند با خیالی آسوده استانبول به این رستوران بروند و غذاهای لذیذ آن را نوش جان  کنند. در این رستوران درجه یک انواع غذاهای لذیذ ترکی , ایرانی ,  استانبول بین المللی و همچنین غذاهای رژیمی نیز سرو می شود. قیمت غذاهای این رستوران از 21 دلار شروع می شود تا 62 دلار به بالا, با وجود اینکه غذاها گران هستند اما فراموش نکنید که در بهترین رستوران استانبول هستید و چنین هزینه ای ارزش نوش جان کردن غذاهای لذیذ آن را  استانبول دارد.

 

 تور ترکیه رستوران گالاتا استانبول

رستوران میکلا استانبول


 

رستوران میکلا استانبول ترکیه

 

رستوران میکلا استانبول در سال 2005 و در بالاترین طبقه مارمارا پرا افتتاح شد و با سرو انواع غذاهای لذیذ آماده پذیرایی از مهمانان خود گردید. مسافران تور ترکیه که قصد سفر به استانبول را دارند بدانند استانبول که این رستوران چهارمین رتبه بین بهترین  رستوران های این شهر را به خود اختصاص داده است. آنچه که نظر مهمانان را به خود جلب می کند منوی استثنایی این رستوران است که غذاهای ترکیبی را سرو می کند(ترکیبی از غذای ترکی و اسکاندیناوی). گردشگران عزیز تور ترکیه می توانند استانبول در رستوران میکلا لذیذترین غذاها را نوش جان کنند و از منظره فوق العاده این رستوران که نمایی 3600 درجه از شهر را مقابل چشمانشان فراهم می آورد نهایت لذت را ببرند. دکوراسیون این رستوران به سبک اسکاندیناوی می باشد و سر آشپز آن اصالتا ترکی فنلاندی می باشد استانبول به همین دلیل منوی غذای این رستورانهای استانبول ترکیبی است. در منوی رستوران میکلا پوره لوبیا سفید , پوره بادمجان , بره دودی و.... نیز وجود دارد که می توانید از میل کردن آن لذت ببرید.

 

تور ترکیه رستوران میکلا استانبول