تور چین

گردشگری

تور چین

گردشگری

بازارهای معروف کیش

بازارهای معروف کیش

 

بازار سارینا 2 کیش در زمینی به مساحت  21000 متر مربع با کاربری کامل تجاری در هشت طبقه احداث خواهد شد. این زمین و  زمین های اطراف جهت احداث بازار های جدید کیش در نظر گرفته شده و در آینده نزدیک به قطب اقتصادی کیش تبدیل خواهد شد.درتور کیش تابستان 95  بازار سارینای دو کیش 3 طبقه زیر زمین شامل پارکینگ ها، انباری ها و تاسیسات بوده  و 5 طبـــقه روی آن بازار با  کاربری های مختلف می باشد.این بازار برای نخستین بار در ایران و به منظور رفاه حال مراجعه کنندگان تور کیش به بازار در طبقه منفی یک ترمینال تاکسی با ظرفیت امکان ورود 100 دستگاه تاکسی بطور همزمان برای گردشگران تور کیش پیش بینی شده است .نمای بازار سارینا کیش، سنگی- کلاسیک الهام گرفته از بناهای تاریخی ایران نظیر سی و سه پل، مسجد امام اصفهان، پل خواجو، سر در میدان حسن آباد تهران و حافظیه شیراز می باشد و بعنوان یکی از شاهکارهای معماری ایران، خاور میانه و جهان تبدیل خواهد شد.در مجتمع سارینا دو تعداد زیادی واحدهای انباری تجاری  از متراژ 15 الی 200 متر در نظر گرفته شده است .کلیه واحدها دارای پارکینگ می باشند و برای مسافران تور کیش به بازار هم تعداد قابل توجهی پارکینگ مازاد پیش بینی شده است.
 
 

بازار سارینا 2 کیش

 

بازار سارینا 2 کیش

 

 

بازار شقایق کیش بازارچه ای است که در زمینی به مساحت 1680 مترمربع، در 2 طبقه، در سال 1381 در شهرک میر مهنا احداث گردید که شامل 30 غرفه فعال است. در تور کیش مغازه هایی که در این مرکز خرید به چشم می خورد شامل قنادی و شیرینی سرا، آرایشگاه، تعاونی، سوپرمارکت، سوپر میوه، ساندویچی، ظروف پلاستیکی در طبقه همکف در تور کیش می باشد. این مجموعه همچنین دارای انواع شرکت های ساختمانی و خدماتی مختلف در طبقه اول برای مسافران تور کیش است. خیلی از اهالی کیش اجناس مورد نیاز خود را از این بازارچه تهیه می نمایند، مسافران تور کیش نیز می توانند در این بازار به خرید پرداخته و از امکانات آن بهره ببرند.

 

اماکن تفریحی کیش

اماکن تفریحی کیش

 

 

یکی از از لذت بخش ترین جاذبه های تفریحی جزیره کیش، پارک آبی کیش است. پارک آبی کیش با مساحت ۵۶۰۰۰ متر مربع و ظرفیت روزانه ۳۰۰۰ نفر، اولین و بزرگترین پارک آبی روباز ایران است که از لحاظ امکانات بی نظیر است و توانسته لحظات بسیار مفرحی را برای گردشگران تور کیش فراهم بیاورد. موقعیت جغرافیایی ویژه پارک آبی کیش از دیگر ویژگی‌های متمایز کننده این مجموعه است به گونه‌ای که چشم انداز بی‌نظیر آب‌های نیلگون خلیج همیشه فارس را در جنوب و پارک ملی جنگلی جزیره کیش در شمال را در اختیار گردشگران تور کیش قرار می‌دهد.طراحی پارک آبی کیش برای گردشگران تور کیش به گونه ای است که الزامات لازم برای استفاده هرچه بهتر تمامی اعضای خانواده ایرانی در تمامی سنین در آن رعایت شده است. در ضمن با ایجاد محیطی محفوظ در پارک آبی کیش با کلیه امکانات اختصاصی در تور کیش برای تمامی سنین امکان استفاده مجزای بانوان و آقایان در روزهای مختلف هفته فراهم شده است.بازی‌ های پارک آبی کیش در تور کیش، از پیشرفته‌ترین و بروزترین وسایل بازی و تجهیزات روز دنیا هستند که توسط معتبرترین تأمین‌کننده وسایل بازی پارک آبی دنیا، یعنی شرکت کانادایی White Water West تأمین شده است.

 

 

 

 

جزیره زیبای کیش، صاحب یکی از طولانی ترین و البته زیباترین پیست های دوچرخه سواری کشور می باشد که مسیری مستقل از مسیرهای خودرو دارد و سرتاسر آن 51 کیلومتر است و یکی از جاذبه های گردشگری و بسیار پرطرفدار در تور لحظه آخری کیش می باشد. گفتنی است بخشی از مسیر پیست در حاشیه نوار ساحلی احداث شده و گردشگران تور کیش می توانند در حین دوچرخه سواری و تفریح کردن، مناظر دلپذیر و چشم نوازی از دریا و طبیعت جزیره ببینند.در بسیاری از نقاط جزیره، ایستگاه های ویژه ای برای کرایه دوچرخه در تور کیش موجود می باشد. این ایستگاه‌ها در بخش‌های مختلف جزیره مانند اسکله تفریحی، پارک سیمرغ، کشتی یونانی و پارک ساحلی مرجان وجود دارند و به وسیله بخش خصوصی اداره می شوند. گردشگران می توانند با ارائه یک کارت شناسایی، یک دوچرخه در تور کیش در اختیار بگیرند و برای یک ساعت و یا بیشتر از آن استفاده کنند.مسیر شمالی پیست، مسیری است که همواره جمعی از گردشگران تور کیش در آنجا مشغول ورزش و تفریح هستند اما لازم به توضیح است که در بخش های جنوبی و غربی جزیره به دلیل طبیعت بکر و خاص اش، چشم اندازهای زیباتری از دریا و ساحل و نخلستان ها دیده می شود.

 

هتلهای کیش

هتلهای کیش

 

هتل دریا کیش در زمینى به مساحت 3.850 مترمربع و در سه بلوک مجزا با 3.000 مترمربع زیربناء ساخته شده است که هر بلوک به صورت پلکانى در دو طبقه و یک طبقه و همکف مى باشد و از لحاظ موقعیت مکانی در مرکز جزیره کیش قرار گرفته است. موقعیت مکانى هتل دریا در محلى قرار گرفته که بدون نیاز به تاکسى ، مسافرین تور کیش مى توانند از بازارها و مراکز تفریحى بازدید کنند .هتل دریا در جزیره زیباى کیش مشرف به بلوار بزرگ خلیج فارس بوده و مقابل کارتینگ اتومبیلرانى قرار دارد که دارای اتاق های 2 و 3 تخته در تور کیش می باشد . اتاق ها دارای صبحانه ، کولر گازی ، تلفن ، سرویس فرنگی ، اینترنت وایرلس برای گردشگران تور کیش می باشد.هتل دریای کیش از لحاظ کیفیت در حد هتل آپارتمان 2 ستاره اما از لحاظ موقعیت مکانی برای مسافرین تور کیشعالی می باشد.

 

 

هتل ۴ ستاره پارمیدا در اوایل اسفند ماه سال ۱۳۹۳ روبروی پارک شهر کیش افتتاح و شروع به کار نمود. این هتل در کنار مرکز تجاری کیش واقع شده و از موقعیت عالی جهت دسترسی به مکانهای دیدنی جزیره برخوردار است و مسافران تور کیش که در این هتل اقامت می کنند به راحتی می توانند به مجتمع تجاری نزدیک هتل بروند و هر آنچه را که می خواهند تهیه نمایند.هتل پارمیدا از اتاق های ۱ تخته ،۲ تخته و سوئیت تشکیل شده است . اما امکانات ویژه ای که در اتاق ها به گردشگران تور کیش عرضه می شود شامل : حمام لوکس مجهز به وان ، سشوار ، تلویزیون ال سی دی و تلفن  مبلمانی راحت ، نور کافی و پنچره هایی رو به مناظر شهر و... می باشد.

مسافران تور کیش با اقامت در هتل پارمیدا می توانند از امکانات آن مانند استخر ، جکوزی، کافی شاپ ۲۴ ساعته، رستوران ، اسپا ، اینترنت در اتاق و … به صورت رایگان در تور کیش استفاده کنند و سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند. همچنین هتل دارای سالن کنفرانس منحصر به فرد با اتاق های مالاقات در اندازه های مختلف می باشد که محل مناسبی در تور کیش برای سازمان های خصوصی و یا جلسات کاری و اداری می باشد.

 

 

پارک ساحلی سیمرغ در کیش

یکی  از پارک های ساحلی  کیش که همه ساله مورد توجه گردشگران تور کیش قرار می گیرد، پارک ساحلی سیمرغ در کیشاست. پارک ساحلی سیمرغ کیش در جنوب شرقی جزیره کیش و  در مجاورت هتل سیمرغ، هتل مارینا پارک و پارک دلفین های کیش واقع شده است. این پارک در زمینی به مساحت 15 هزار متر مربع و طول 300 متر در محدوده بین جاده جهان و جاده دوچرخه سواری کیش در امتداد ساحل خلیج نیلگون فارس با چشم اندازی زیبا پذیرای عاشقان طبیعت در تور کیش خرداد 95 و شهروندان این جزیره زیبا می باشد.در این پارک فضاهایی جهت بازی کودکان در تور کیش مانند پارک لوله، فضاهای ورزشی شامل زمین بدمینتون، پینگ پنگ، پیست اسکیت، نوار تندرستی، مسیرهای پیاده روی در امتداد پارک و پیاده روهای داخلی، آبنما، ایستگاه دوچرخه، سرویس بهداشتی، فضای سبز و پارکینگهای طولی اجرا شده است.این پارک مکانی مناسب برای گردشگران تور کیشجهت گذراندن اوقات، لذت بردن و بهره مندی از آرامش ساحل خلیج همیشه فارس است.

 

 

 

هتلهای سه ستاره مشهد

هتلهای سه ستاره مشهد

هتل خانه سبز مشهد

هتل خانه سبز مشهد هتلی سه ستاره در فاصله 1200 متری از حرم مطهر واقع شده است. فرودگاه بین المللی در فاصله 11 کیلومتری و ایستگاه راه آهن در فاصله 3 کیلومتری از هتل خانه سبز قرار دارند. از امکاناتی که این هتل در اختیار مسافرین تور مشهد 95 قرار می دهد میتوان به کافی نت، کافی شاپ، لاندری، لابی، فروشگاه، رستوران به ظرفیت 200 نفر و پارکینگ با ظرفیت 60 ماشین اشاره کرد. هتل خانه سبز مشهد تجهیزاتی نظیر تلفن، تلویزیون، مبلمان، آشپزخانه، یخچال، صندوق امانات، حمام، سرویس فرنگی و سرویس ایرانی را در اتاق های خود برای خدمت به میهمانان تور لحظه آخری مشهد فراهم کرده است. اینترنت رایگان در فضای اتاق ها ولابی بدون پرداخت هزینه اضافی و به صورت رایگان در اختیار میهمانان قرار میگیرد.

آدرس : مشهد، میدان توحید، جنب مجتمع تجاری نصر

هتل خانه سبز مشهد

 

 

هتل هاترا مشهد

هتل 3 ستاره هاترا در نوروز سال 1392 در شهر مشهد مقدس به بهره برداری رسید. موقعیت مکانی این هتل به گونه ای است که از حرم مطهر امام رضا (ع) فاصله بسیار کمی در حدود 10 دقیقه دارد و به آن دسته از مسافرین تور مشهد خرداد 95 که قصد زیارت حرم مطهر امام رضا را دارند اقامت در این هتل سه ستاره توصیه می شود. از جمله امکاناتی که هتل هاترا در اختیار مسافرین تور مشهد تابستان 95 قرار می دهد، میتوان به کافی شاپ، لابی، لاندری، کافی نت، خودپرداز، صندوق امانات، نمازخانه، رستوران با ظرفیت 100 نفر و پارکینگ با ظرفیت 12 ماشین اشاره کرد. هتل هاترا مشهد دارای 48 اتاق در ساختمانی 9 طبقه می باشد که امکانات اتاق های آن در تور مشهد بهار 95 تلفن، تلویزیون، مبلمان، یخچال، صندوق امانات، حمام و سرویس فرنگی و سرویس ایرانی می باشند. اینترنت پرسرعت در فضای اتاق ها و لابی هتل در اختیار مسافرین تور لحظه آخری مشهد قرار خواهد گرفت که میهمانان در صورت استفاده از این خدمت باید هزینه اضافی پرداخت کنند.

آدرس : مشهد، خیابان امام رضا (ع)، دانش غربی، کوچه سرشور، نبش سرشور 37

هتل هاترا مشهد