تور چین

گردشگری

تور چین

گردشگری

کاخ ییلدیز استانبول

در تور استانبول 94 از این جاذبه توریستی دیدن کنید.

کاخ ییلدیز به معنی کاخ ستاره می باشد و در سال 1880 به عنوان اقامتگاهی برای سلطان عبدالحمید دوم ساخته شد. در اواخر قرن نوزدهم میلادی سلطان عبدالحمید دوم کاخ دلمه باغچه را ترک و به این اقامتگاه آورده شد. این کاخ از دربارهای مختلف و یک مسجد تشکیل شده است. در تور استانبول 94  در این کاخ یکی از بزرگترین و مجلل ترین ساختمانهایی که سلاطین در آن اقامت داشته اند قرار گرفته که این ساختمان شاله نام دارد. این ساختمانها در داخل یک پارک قرار دارد که این پارک با گل هایی از نقاط مختلف دنیا تزیین شده است. حیات این کاخ یکی از زیباترین مناظر موجود از حاشیه تنگه بسفر است و مسافران تور استانبول از آن دیدن می کنند.

در تور استانبول نوروز 94 از دیدن این جاذبه توریستی لذت خواهید برد.

 

کاخ ییلدیز استانبول

 کاخ ییلدیز استانبول

مطالب مرتبط:

 

 

غارهای ژیجین چین

 غارهای ژیجین چین

 

در تور چین 94 از دیدن این مکان لذت خواهید برد.این غارهای عظیم الجثه مساحتی معادل 30000 متر مربع را پوشش داده و ارتفاع سقف آنها گاهی به 185 متر می رسد. اگرچه رودخانه ای که سال ها پیش این غارها را به وجود آورد دیگر جریان ندارد، هنوز نهرها و جریان های آب زیرزمینی راه خود را به سمت ساختارهای سنگی عجیب می پیمایند.

در تور چین نوروز 94 به دیدن این جاذبه توریستی بروید.

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط:

 

باغ پرندگان کیش

باغ پرندگان کیش

باغ پرندگان کیش

مسافران تور کیش 94  می توانند از این مکان زیبا دیدن کنند.
باغ پرندگان کیش که در داخل پارک دلفینها واقع شده است دارای پنجاه و هفت نوع پرنده از قبیل پنگوئن آفریقایی ،تورکو، قو،انواع گوناگون لک لک،طوطی ماکائو ،شترمرغ،توکان،پلیکان و گونه های کمیاب تمساح با پوزه کوچک است این گونه های متفاوت از سراسر دنیا از قبیل استرالیا،آمریکای جنوبی ،آفریقا و شرق آسیا جمع آوری شده است.در تور کیش 94  از این باغ لذت خواهید برد.

 مطالب مرتبط:

بازارهای شناور تایلند

بازارهای شناور تایلند

 

bazar shenavar

 

 

در تور تایلند 94 از خرید در این بازار لذت خواهید برد.بازارهای شناور تایلند در مکانها و محله های آبی قرار دارند که از این بازار عکسان و بازدید کنندگان زیاد عکس می گیرند . قایقهای شناور و رودخانه ها شروع زندگی در هر روز را به نمایش می گذارد. در اولین ساعات روز قایق ها از میوه ها , انواع محصولات تازه , گلها و سبزیجات پر می شود و بیشتر مبادلات کالا به صورت پایاپای و یا کالا به کالا صورت می گیرد. در تور تایلند 94  دیدن منظره بسیار رنگارنگ و زیبا قایق سواران فروشنده  از جذابیتها و دیدنیهای کشور تایلند می باشد. جانشین قایقهای شناور سنتی سوپر مارکتها و فروشگاهای مدرن می باشد که البته هنوز هم این بازارهای سنتی وجود دارند.

در تور تایلند نوروز 94 از این مکان دیدن کنید.

 

مطالب مرتبط:

 

 

هتل پنج ستاره آداکوله کوش آداسی

هتل آداکوله کوش آداسی

هتل آداکوله کوش آداسی

در تور کوش آداسی 94 به خوبی در این هتل استراحت کنید.

هتل آداکوله از بهترین هتلهای پنج ستاره است

سرویس : U.All صبحانه ، نهار ، شام به صورت سلف سرویس ، صبحانه دیر هنگام ، پذیرایی های طول روز و همه نوشیدنی ها (نوشابه ، چای ، قهوه ، نسکافه ، آبمیوه) تا ساعت 24 این امکانات را رایگان استفاده خواهید کرد .

موقعیت محلی هتل آداکوله : هتل در شمال کوش آداسی قرارگرفته و به مرکز شهر سه کیلومتر و تا فرودگاه هشتاد کیلومتر وتا شهر افسوس باستان چهارده کیلومتر فاصله دارد .

مسافران تور کوش آداسی 94 می توانند از امکانات متنوع این هتل لذت ببرند.

 

اتاق های هتل  آداکوله  
هتل  دارای سیصدو بیست و نه اتاق می باشد که شامل صدو سی وشش اتاق استاندارد ، هفتادوهشت  اتاق خانوادگی ،چهارده رویال سوئیت، پنج سویت ، و یک سوئیت بزرگ سلطنتی , اتاقها دارای خط تلفن مستقیم ، تلویزیون ،کانالهای رادیو از طریق تلویزیون، یخچال ،  سیستم الکترونیکی کیکارد ، پذیرایی در اتاق ، سیستم تهویه مطبوع ،کاناپه، مبل ،فرش ، حمام ، توالت ، وان، سشوار و بالکن می باشد . این هتل دارای خدمات پستی و فکس و تلفن و اینترنت میباشد .

* ساعت ورود به اتاقcheck in 14:00 
* ساعت تحویل اتاق check out 12:00

امکانات هتل آداکوله کوش آداسی

رستوران :‌ این هتل دارای رستوران های مختلف و متنوع است.

استخرها: 
1- استخر روباز 
2- استخر سرپوشیده
3- استخر کودکان
4- پارک آبی
5- ساحل اختصاصی

همچنین میتوانید از امکانات ماساژ, ورزشهای آبی وتنیس هم استفاده کنید

در تور کوش آداسی نوروز 94  از امکانات این هتل لذت ببرید.

 

مطالب مرتبط: