تور چین

گردشگری

تور چین

گردشگری

شاخ طلایی استانبول


شاخ طلاای استانبول نام خلیجی است که قسمت اروپایی استانبول را از قسمت آسیایی آن جدا می کند . این خلیج که به شکل شیپور می باشد منطقه ای بسیار زیبا و دیدنی با طبیعت سرسبزی است که مکان مناسبی برای تفریحگاه عمومی می باشد . پیشنهاد می کنیم گردشگران تور استانبول عید 94 حتما از این مکان دیدن نمایند .
 

شاخ طلایی استانبول

قدمت تاریخی آن به دوره امپراطوری بیزانس و عثمانی برمی گردد که آنها از این منطقه به عنوان مرکز مهمی برای تجمع کشتی های تجاری و دریایی استفاده می کردند . در واقع این خلیج مدخلی است که با دریای مرمره تشکیل یک شبه جزیره می دهد . مسافران و گردشگران تور استانبول 94 می توانند از پارک ها و رستوران هایی که در حاشیه این خلیج قرار دارند استفاده کنند .

شاخ طلایی استانبول

 

مطالب مرتبط :

شاخ طلایی استانبول

جزیره بیوک آدا (پرنسس) استانبول

پارک مینیاتورک استانبول

منطقه دیدنی دلیجان ارمنستان

منطقه دیدنی دلیجان ارمنستان

 

 

ساکنان این شهر آن را سوئس کوچک در ارمنستان مینامند . این شهر برای استراحت و تعطیلات آسمانی زیبا و پر از ارامش دارد.شهر دلیجان در شمال ارمنستان در منطقه Tavush  واقع شده بین دریاچه seven و Ijeven  . زیبا ترین شهر احاطه شده بین کوه و جنگل در ارمنسات این شهر زیبا و کوچک است. مسافران تور ارمنستان فروردین 94 همه ساله از این مکان دیدن می نمایند .

این شهر دارای ساختمانخای قدیمی میباشد.بهترین مسیر برای رسیدن به دلیجان بزرگراه اسون و عبور از تونل اسون میباشد. منظره هایی ک در طول مسیر میبینید باور نکردنی است. گرانترین و سردترین نوشیدنی دنیا در روستای سیمنوکا در کنار چشمه آب را خواهید نوشید. دیدن این مکان زیبا را به بازدیدکنندگان تور ارمنستان عید 94 توصیه می کنیم .

 

 

دلیجان ارمنستان

 

دلیجان ارمنستان

 

 

دلیجان ارمنستان

 

پیشنهاد می کنیم گردشگران تور ارمنستان 94 حتما از این مکان دیدن نمایند .

 مطالب مرتبط :

منطقه دیدنی دلیجان ارمنستان

 

کاخ بیلربی استانبول

 

این کاخ که در قسمت آسیایی تنگه بسفر واقع شده است ، عمارتیست زیبا که با گل های مگنولیا پوشیده شده و زیبایی خاصی به آن بخشیده است .مسافران تور استانبول عید 94 همه ساله از این مکان دیدن می نمایند .

 

کاخ بیلربی استانبول

قدمت این کاخ به قرن نوزدهم میلادی بر می گردد . پیشنهاد می کنیم گردشگران تور استانبول فروردین 94 حتما از این مکان دیدن نمایند .این بنای زیبا که به دستور سلطان عبدالعزیز ساخته شده است در تابستان جهت پذیرایی از مهمانان خارجی و مقامات عالی رتبه از آن استفاده می شده . دکوراسیون داخلی این کاخ با نقش های شرقی و ترک همراه با تزئینات به سبک مغرب زمین تزیین شده است ، داخل این کاخ کوچک با لوسترهایی بی نظیر ، چینی های مخصوص و گلدان های سرامیکی تزئین شده و همچنین با فرشهایی گرانبهایی پوشیده شده است .

کاخ بیلربی استانبول

گردشگران تور استانبول 94 می توانند اوقات خوشی را در کنار این کاخ باشکوه سپری کرده و ازاین بنای تاریخی و زیبا لذت ببرند .

مطالب مرتبط :

کاخ بیلربی استانبول

پارک آبی مارینه استانبول

شاخ طلایی استانبول

 

موزه یخ استانبول

 

موزه یخ استانبول بی شک یکی از زیباترین و دیدنی ترین جاذبه های استانبول می باشد که همه ساله بسیاری از گردشگران تور استانبول فروردین 94 را به سمت خود می کشاند . این موزه زیبا در سال 2010 و با سرمایه گذاری یک شخص نروژی افتتاح شد همچنین اولین موزه یخ در کل اروپا می باشد . این موزه در مساحت 1400 متر مربع ساخته شده است و دمای داخل آن به 5 درجه زیر صفر می رسد . در این موزه 34 نوع مجسمه یخی با اشکال مختلف وجود دارند که برای ساخت آن ها از 70 تن یخ و باری ساخت تونل های آن از خدود 100 تن یخ استفاده شده است . یخ هایی که برای ساخت این مجسمه ها استفاده شده است از کشور سوئد جمع آوری شده اند .پیشنهاد می کنیم گردشگران تور استانبول 94 حتما از این مکان دیدن نمایند .

موزه یخ استانبول

 

مسافران تور استانبول عید 94 همه ساله از این مکان دیدن می نمایند . این موزه در سه بخش ساخته شده است . در بخش اول آن که از دیدنی ترین بخش های این موزه می باشد مجسمه های وایکینگ ها قرار گرفته اند و بخش دوم مربوط به منطقه اسکاندیناوی و طبیعت اطراف آن می باشد . در بخش سوم این موزه جالب در لیوان های یخی آب میوه رایگان به بازدید کنندگان داده می شود .

موزه یخ استانبول

 این موزه در منطقه بایرام پاشا و در مرکز خرید فروم استانبول قرار گرفته است . علاقه مندان به بازدید در تور استانبول 94 می توانند همه روزه از این موزه زیبا  دیدن کنند .

مطالب مرتبط :

موزه یخ استانبول

کلیسای چورا استانبول

مسجد سلیمانیه استانبول

 


برج تجاری آلتون مشهد

 

برج تجاری آلتون مشهد

این برج جزو یکی از بلندترین و عظیم ترین ساختمان های کشور می باشد که در خیابان دانشگاه مشهد واقع شده است . در این مجتمع می توان بسیاری از مایحتاج خود از قبیل : پوشاک ، کیف و کفش ، لوازم خانگی ، چرم و ... را تهیه نمود .پارکینگ طبقاتی این برج جزو بلندترین پارکینگ های طبقاتی کشور به حساب می آید و همچنین نمای داخلی و خارجی آن نیز یکی از لوکس ترین مراکز خرید کشور است .

 

برج تجاری آلتون مشهد

 

برج تجاری آلتون مشهد

این برج مجلل و با شکوه نظر بسیاری از زائران هتل های مشهد را به خود جلب کرده به طوری که معمولا بسیاری از گردشگران از آن دیدن می کنند .

مطالب مرتبط :

برج تجاری آلتون مشهد

مرکز خرید خورشید مشهد