تور چین

گردشگری

تور چین

گردشگری

باغ وحش وکیل آباد در مشهد

باغ وحش وکیل آباد در جنوب غربی مشهد و در مجاورت پارک جنگلی وکیل آباد قرار دارد که 125 نوع گونه جانوری ، 49 گونه پرنده ، 61 گونه پستاندار و 10 گونه آبزی در آن نگه داری می شود . این باغ وحش با وسعت 4 هکتار بزرگ ترین باغ وحش ایرا ن به شمار می رود که از سراسر ایران در تور لحظه آخری مشهد و حتی کشور های خارجی برای بازدید از این باغ وحش مراجعه می کنند .باغ وحش وکیل آباد، تنها باغ وحش مشهد و خراسان رضوی می‌باشد. این باغ وحش دارای حیوانات گوشتخوار و علف خوار، آبزی، خزنده و پرندگان میباشد از جمله می‌توان به شیر، ببر، خرس، گراز، گربه وحشی، انواع پرندگان، چهار نوع گوزن، شامپانزه و...اشاره کرد.

 

 

 

هتل سلام مشهد

هتل سلام مشهد

هتل سلام مشهد هتلی 4 ستاره می باشد که در نزدیکی مرکز شهر مشهد واقع شده است. مسافرین تور مشهد که زائرین حرم مطهر امام رضا (ع) هستند بدانند که فاصله این هتل چهار ستاره تا حرم در حدود 2 کیلومتر است و هتل چشم انداز زیبایی به حرم مطهر دارد. فرودگاه بین المللی مشهد در حدود 30 دقیقه و ایستگاه راه آهن این شهر در حدود 10 دقیقه تا این هتل فاصله دارد. هتل سلام مشهد امکانات متنوعی در اختیار مسافرین تور مشهد تابستان 94 قرار می دهد که برخی از این امکانات عبارتند از: کافی نت، کافی شاپ، لابی، صندوق امانات، مینی بار، خشکشویی، آسانسور و پارکینگ. امکانات تفریحی و ورزشی این هتل نیز برای رفاه حال مسافرینتور مشهد فراهم شده است که استخر سرپوشیده، سونای خشک و بخار، جکوزی آب گرم و سالن بیلیارد از این جمله امکانات می باشند. اتاق هایی که هتل سلام مشهد در اختیار مسافرین تور مشهد 94 قرار می دهد، همگی به امکاناتی نظیر یخچال، تلویزیون، حمام، تلفن، اینترنت، سرویس ایرانی و برخی از اتاق ها به سرویس ایرانی مجهز شده اند. یکی از خدمات رایگان این هتل اینترنت رایگان است که به صورت وای فای در تمام هتل در دسترس میهمانان تور مشهد قرار می گیرد.

آدرس هتل سلام مشهد: شهر مشهد، خیابان پاسداران، نبش پاسداران 6، هتل سلام مشهد

هتل سلام مشهد

هتل سلام مشهد

هتل سلام مشهد

 

مجتمع تجاری فردوسی مشهد

مجموعه بازار فردوسی مشهد واقع در انتهای سی متری طلاب نبش میدان مفتح در زمینی به مساحت حدودا ۷۰۰۰ متر مربع و زیربنای ۳۰۰۰۰ مترمربع در چهار طبقه  و بالغ بر ۷۲۰ مغازه اجرا شده است .در این مجتمع تجاری در طبقه همکف سیسمونی نوزاد و لباس کودک , همکف پوشاک آقایان و خانمها ,طبقه اول بورس مانتو و روسری , طبقه دوم لوازم عروس و داماد, ساعت , بدلیجات , طلا و جواهر در نظر گرفته شده است .متراژ واحدهای تجاری در طبقات متغیر است. این مجموعه دارای ۱۱ واحد کافی شاپ و فست فود است که درحال حاضر فعال هستند .تاسیسات مجموعه شامل اتاق کنترل , سیستم دوربین مداربسته ,سیستم اعلام و اطفای حریق و سیستم برق اضطراری می باشد . هر طبقه دارای پله برقی و در سه قسمت سالن به سه اسانسور مجزا و به پله های اضطراری مجهز می باشد . مسجد و نمازخانه در طبقه سوم واقع شده است.این مجتمع سعی کرده است با فراهم کردن محیطی جذاب و آرام  گردشگران گرامی تور مشهد تابستان 94 را به بازدید از این بازار دعوت نماید.

 

مجتمع تجاری فردوسی مشهد

 

مجتمع تجاری فردوسی مشهد

 

رستوران نسیم لبنان مشهد

اگر دنبال یه جای خاص برای غذا خوردن هستید که فضایی منحصر بفرد داشته باشد و بتوانید از آرامش آن بهره مند شوید ، پیشنهاد میکنیم رستوران نسیم لبنان مشهد را انتخاب کنید . این رستوران محیطی بسیار زیبا و شیکی دارد و میزهای چوبی زیبا با صندلی های بسیار راحت آن در کنار دکوراسیون بسیار مطلوبش ، رستوران را بسیار جذاب تر کرده است.در تور مشهد تابستان 94 وقتی وارد رستوران می شوید فضایی روبروی شما به گونه ای است که انگار به رستورانهای لبنان وارد شده اید . در رستوران نسیم لبنان از مواد غذایی چون سوسیس ، کالباس ، روغن ، سس مایونز و برنج استفاده نمی شود و هرچند وقت یکبار غذای جدیدی به منوی غذا افزوده میشود . منوی غذایی رستوران بسیار متنوع و با کیفیت است . همچنین رستوران دارای پیک رایگان به تمام نقاط مشهد است . قیمت غذاهای رستوران نسیم لبنان مشهد بسیار مناسب است و پیش غذاهای متنوع رستوران از مهم ترین شاخصه های رستوران است .

شماره تماس رستوران نسیم لبنان مشهد :38484010
آدرس رستوران نسیم لبنان مشهد : مشهد , سه راه ادبیات -مقابل جهاد دانشگاهی رستوران نسیم لبنان رستوران نسیم لبنان

 

 

 

 

 

 

هتل قصر الضیافه مشهد

هتل قصر الضیافه مشهد یکی از هتل های مجلل و پنج ستاره مشهد می باشد که مخصوص زائران عرب می باشد و در صحن هدایت حرم مطهر قرار دارد.هتل قصرالضیافه مشهد در نوع خود ممتاز و بی رقیب شناخته شده است ،زیرا می توان از آن به عنوان تنها هتلی نام برد که بخشی از آن در حرم مطهر امام رضا (ع)قرار دارد.هتل قصرالضیافه مشهد دارای امکانات خوبی است تا مسافران تور مشهد شهریور 94 و زایران امام هشتم از اقامت در این هتل احساس ارامش داشته باشند. برخی از امکانات هتل قصرالضیافه مشهد شامل :رستوران, آسانسور, اینترنت بیسیم, عابر بانک, پاورسوئیچ, صندوق امانات, لابی, کافی نت, سالن کنفرانس و اجتماعات ,دستگاه کارت خوان, کافی شاپ, روم سرویس, تاکسی سرویس, خشکشویی, پارکینگ, گشت تفریحی, سونا و جکوزی عمومی میباشد.