تور چین

گردشگری

تور چین

گردشگری

هتل های چین

هتل گران ملیا شانگهای

هتل گران ملیا یکی از هتل های 5 ستاره تور چین تابستان 95 می باشد و در شهر شانگهای واقع شده است.در این هتل 686 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور چین در نظر گرفته شده است. هتل گران ملیا دارای موقعیت مکانی مناسبی برای میهمانان می باشد. آرایشگاه، صرافی، فروشگاه های متعدد، سالن کنفرانس امکانات ویژه ای است که هتل برای میهمانان تور چین شهریور 95 درنظر گرفته است.

هتل گران ملیا شانگهای

از دیگر امکانات هتل برای میهمانان تور چین می توان به رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، بار، گرمایش، خدمات خانه داری، انبار بار و چمدان، گاوصندوق، تهویه، آسانسور، صبحانه در اتاق، امکانات جلسه و ضیافت، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و کپی، باشگاه ورزشی، خدمات ماساژ، سونا، استخر، مرکز سلامت و آبگرم ویژه میهمانان تور چین نوروز 96 و... اشاره داشت.

هتل گران ملیا شانگهای

هتل گران ملیا شانگهای

 

رستوران های چین

رستوران Hong Bin Lou پکن

این رستوارن یکی از قدیمی ترین رستورانهای شهر پکن است که قدمت 150 ساله دارد و تور چین نوروز 96 جزو بهترین رستوارن های است تور چین تابستان 95 ویژه مسلمانان در این شهر است. تور چین شهریور 95 آدرس : No.11, Zhanlan Lu, Xicheng District

اتوبوس خطوط : 15.814.709.708 ایستگاه Baiwanzhuang Dongkou تور چین تیر 95

رستوران Hong Bin Lou پکن

رستوران Hong Bin Lou پکن

 

رستوران Donglaishun پکن

 یکی از معروف ترین غذاهای این رستوران تور چین نوروز 96 گوشت کباب گوسفندی است. گردشگران تور چین شهریور 95 می توانند از این رستوران دیدن نمایند.

آدرس رستوران: 5/F, Xindongan Mansion, No.138, Wangfujing Dajie, Dongcheng District

 

رستوران Donglaishun پکن

رستوران Donglaishun پکن

دیدنی های چین

دیوار چین

بدون شک یکی از هفت اعجاز جهن دیوار تور چین تیر 95 است. این دیوار در سال 1987 میلادی ثبت جهانی شد و 7000 کیلومتر امتداد دارد. این دیوار جهت جلوگیری از حمله های کشورهای شمالی بهچین به وجود آمد و دارای قسمت های مختلفی از جمله برجهای آتش برای خبر رسانی و قلعه های مرزی برای کسب اطالاعات درباره دشمنان ساخته شده است. تور چین نوروز 96 این دیوار ابتدا به صورت جدا جدا روی کوه ها ساخته شده و سپس در سال 221 قبل از میلاد و بعد به وحدت رسیدن دوک ها این دیوارها به یکدیگر متصل شدند و به شکل یک دیوار گسترده روی کوه ها و در مرزهای شمالیچین درآمد. تور چین تابستان 95 امروزه وسعت این دیوار 6000 کیلومتر است که برابر گردش به دور کره زمین می باشد و متعلق به سلسه مینگ است. این دیوار از سمت شرق به ساحل رودیالو جیان در قسمت شمال شرقی تور چین شهریور 95 و از سمت غرب به دوازه جایو گوان می رسد. 

دیوار چین

 

دیوار چین

 

شهر ممنوعه چین

بی شک یکی از وسیع ترین مجموعه های تاریخی بکر در دنیا شهر ممنوعه چین می باشد. این شهر که دارای وسعتی به مساحت 150 هزار متر مربع است از هفتاد ساختمان با نه هزار اتاق برخوردار می باشد و محل پادشاهی خاندان مینگ و چینگ بوده است. در طراحی سقف های این ساختمان از رنگ زرد بسیار استفاده شده که نشانه رنگ امپراطور چین است.

شهر ممنوعه چین

طراحی شهر ممنوعه به گونه ای است که مرکز آن با دیوار پکن نرخ تور لحظه آخری چین امپراطور است و بخش خارجی مکانی برای برگزاری مراسم خاص تور چین نوروز 96 می باشد.

در سمت شرق این شهر افراد جوان و دختران امپراطور زندگی می کردند زیرا خورشید از سمت شرق طلوع می کند و نشانگر جوانی و طلوع دوباره است و در سمت غرب این شهر افراد مسن می زیستند زیرا خورشید از غرب غروب می کن و نشانه گذر عمر می باشد. تور چین تابستان 95

شهر ممنوعه چین

در شهر ممنوعه تور چین مرداد 95 برای ذخیره آب سیصد ظرف فلزی در نظر گرفته شده که هجده عدد آن که به کاخ نزدیک است دارای روکش طلا و مابقی دارای روکش آهنی و برنزی می باشد.

شهر ممنوعه چین

اماکن زیارتی مشهد

حرم مطهر امام رضا علیه السلام

حرم مطهر امام رضا علیه السلام


 حرم مطهر امام رضا علیه السلام از گسترش آرامگاه امام هشتم شیعیان ایجاد شده است. در سال 817 هجری امام بزرگوار به شهادت رسیدند. نام این منطقه سناباد نام داشت که در قرن دهم تور مشهد شهریور 95 نام گرفته شد و مقدس ترین شهر مذهبی در ایران گردید. منابع تاریخی و قدیمی ، ساخت حرم امام رضا مربوط به پیش از دوره سلجوقی دانسته اند.

حرم مطهر ساختمانی چهار گوشه می باشد که در هر گوشه آن صفه‌ای به اندازه 3 متر وجود دارد که از این صفحه محل ورود و خروج به حرم مطهر می باشد. ساختمان اصلی حرم، به بقعه هارون الرشید مربوط می شود و از آنجایی که مرقد مطهر امام رضا علیه السلام در وسط حرم قرار نداشت و طواف بر ضریح مشکل و سخت بود ، در سال 1343 ه.ش.، بدون آن که آسیبی به استواری گنبد ایجاد شود، با ایجاد یک طاق بزرگ و ایجاد کردن دو پایه ، دیوار بین حرم و مسجد را برداشتند. طاق حرم به ارتفاع بیست سانتی‌متر با سنگ مرمر و بالای آن تا ارتفاع دو متری با کاشی‌ نفیس از دوره سلجوقی می باشد که بر اکثر آنها احادیث و آیات و بر بعضی دیگر، نقوش اسلیمی برجسته کار شده است و دیده می شود. تور مشهد تابستان 95 بر بالای کاشی‌ها، کتیبه‌ای به صورت برجسته بر روی کاشی‌های چینی دارای آیه هایی از سوره فتح به تاریخ 760 هـ.ق نصب شده است. بر بالای این کتیبه، کتیبه دیگری از مرمر به عرض 32 سانتی‌متر وجود دارد که بر آن قصیده‌ای از دبیرالملک فراهانی به خط نستعلیق نوشته شده است. از این کتیبه تا انتهای دیوارها، به سال 1275 هجری قمری آیینه کاری شده می باشد . در انتهای 4 دیوار حرم که زیر طاق گنبد قرار گرفته است، سوره جمعه به خط ثلث علیرضا عباسی می باشد. در بخش بالایی دیوارها‌، با ساختن گوشواره‌ها ، طرح مربع به هشت ضلعی و گنبد درونی بر روی آن ساخته شده است. همه سطوح زیر گنبد،‌ با آیینه کاری هنرمندانه‌ به شیوه مقرنس پوشیده شده است . گنبد بیرونی حرم بر روی ساقه‌ای به قطر 44/13 متر ساخته شده است و ارتفاع آن از کف بام در حدود 31 متر می باشد. کتیبه بسیار زیبا و بزرگ گنبد به خط ثلث علیرضا عباسی در 4 ترنج، به عربی مکتوب شده است. متن نوشته کتیبه شامل زیارت شاه عباس از حرم و تزیین آن به دستور ایشان به سال 1016-1010 هجری قمری می باشد. بر روی این گنبد، کتیبه دیگری متعلق به شاه سلیمان در سال 1086 هجری قمری به خط محمدرضا امامی وجود دارد که در آن از زمان زلزله و شکاف بوجود آمده در گنبد و تزیین و بازسازی دوباره آن گفته شده است. تور مشهد تیر 95 صحن عتیق که در قسمت شمالی حرم قرار گرفته است،‌‌ ‌در زمان سلطان حسین بایقرا درست شده است و در دوران شاه عباس اول توسعه یافته است. . در اطراف صحن، تعدادی حجره در 2 طبقه و 4 ایوان در 4 جهت اصلی بنا ساخته شده است . ایوان طلا یا ایوان جنوبی، از بنای امیرعلی شیرنوایی در قرن نهم هجری می باشد و به علت اینکه سطح ایوان را نادرشاه طلاکاری انجام داده است، به ایوان نادری معروف شده .هم چنین ایوان هم در دوره شاه طهماسب صفوی طراحی و تزئین شده است. ایوان دارای 4 در طلایی می باشد که به کفشداری بزرگ، توحید خانه،  راهروی سقاخانه قدیم و از محل به دارالسیاده و محلی که در قدیم قرآن خانه بو ، باز می شد. در قسمت جنوبی ایوان، طاقی شبیه محراب وجود دارد که بر خشت‌های طلا کاری شده آن ، قصیده‌ای از «ندیم» به زبان فارسی، و به خط نستعلیق محمد علی بن سلیمان رضوی مکتوب شده است که نشانگر طلاکاری و بازسازی ایوان به دستور نادرشاه می باشد. در انتهای قصیده، تاریخ پایان آن ـ 1145 هجری قمری بیان شده است. تور مشهد نوروز 96

 

آرامگاه امام زادگان هاشم و محتشم مشهد

آرامگاه امام زادگان هاشم و محتشم مشهد

آرامگاه امام زادگان هاشم و محتشم که از نوادگان حضرت موسی بن جعفر (ع) هستند در هفتادو پنج کیلومتری  تور مشهد تیر 95 و در روستای پیوه ژن واقع شده است که هر روز زائرین زیادی به این آرامگاه می آیند. در نزدیکی این آرامگاه قنات آب پر آبی وجود دارد که باعث سرسبزی آن منطقه شده است. آرامگاه این امام زادگان علاوه بر اینکه جنبه مذهبی دارد از لحاظ گردشگری هم بسیار مهم تلقی می شود. آرامگاه امام زادگان هاشم و محتشم (ع) تور مشهد نوروز 96 در واقع توقف گاهی برای زائرین این امام زادگان می باشد.

هتل های خوب مشهد


هتل مجلل درویشی مشهد

هتل مجلل درویشی مشهد

هتل مجلل درویشی مشهد با پنج ستاره تاپ در شهر زیارتی و گردشگری مشهد توسط بخش خصوصی ساخته شده است تور مشهد تابستان 95 و در هفته گردشگری رسما افتتاح گردید. هتل مجلل درویشی مشهد در خیابان امام رضا واقع شده است که دارای 20 طبقه و بلند ترین مجتمع اقامتی و هتلی با فضای آتریوم ( با فضای باز میانی مجتمع ) می باشد. به دلیل اینکه این هتل مجلل نام گرفته است هتل دارای اتاقهای مختلف و پنج رستوران می باشد که رستورانها هر کدام دارای منوی مجزا ار هم برای میهمانان دارند. یکی از رستورانها دارای منو غذای مراکشی می باشد که انواع غذاهای مراکشی برای میهمانان سرو می شود. رستوران دیگر به نام برکه می باشد که میهمانان به صورت چایخانه از این رستوران استفاده می کنند و در برنامه آینده هتل قصد دارد میهمانان در همان رستوران ماهی گیری کرده و ماهی را به 7 مدل متنوع سرو بکنند. تور مشهد لحظه آخری

تور مشهد نوروز 96

هتل مجلل درویشی مشهد

آدرس هتل مجلل درویشی مشهد : مشهد , خیابان امام رضا علیه السلام بین امام رضا 24 و 26

هتل بین المللی قصر مشهد 

 هتل بین المللی قصر مشهد

هتل بین المللی قصر مشهد به علت داشتن محیطی مطلوب ساخته شده است و از مرغوب ترین سازه های معماری استفاده شده است. تور مشهد تابستان 95 در طبقه های مختف هتل بین المللی قصر مشهد، تنوع زیادی در سیستم اتاق ها وجود دارد و به همین علت برای مسافران انتخاب مناسب  و آسان می باشد. اتاق های سینگل، دبل، کانکت، سوئیت، پرنسس روم، آپارتمان پرزیدنت و رویال در طول اقامت میهمانان، لحظاتی به یادماندنی را تجربه می کنند و منظره حرم شمس الشموس حضرت رضا علیه السلام از پنجره های هتل بین المللی قصر مشهد دیده می شود. ترانسفر رایگان فقط از فرودگاه به هتل با مینی بوس عمومی ویژه هتل انجام می شود . برای درخواست ترانسفر زمان ساعت و شماره پرواز و رجوع به دفتر هتل در فرودگاه الزامی است . بخش های مختلف هتل : بانک، صرافی، واحدهای تجاری،  آژانس مسافرتی سالن همایش و سمینار، تشریفات، انفورماتیک، بیزینس سنتر، سالن آمفی تئاتر،  مجموعه ورزشی، استخر و سونا، سالن زیبایی و تعداد پنج رستوران و کافی شاپ با تنوع زیاد و معماری بی نظیر آماده ارائه خدمات رفاهی در عالی ترین سطوح کیفیت به مهمانان است. تور مشهد شهریور 95

 آدرس هتل بین المللی قصر مشهد : مشهد , خیابان امام رضا علیه السلام

تور مشهد نوروز 96